Subject: FW: Lagedi tee 14a liitumine elektrivõrguga, Lasnamäe linnaosa, Tallinn, Harju maakond LC1981.Tööprojekt
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 07:09:08 +0300

From: Andres Pukka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, October 2, 2024 3:42 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lagedi tee 14a liitumine elektrivõrguga, Lasnamäe linnaosa,
Tallinn, Harju maakond LC1981.Tööprojekt

Tere

Palun tagasisidet kaablitrassi ja jaotuskilbi asukoha valiku osas.

Lugupidamisega

Andres Pukka

+372 53726646

Elram OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.